niedziela, 30 lipca 2017

Krótkie włosy i co teraz, czyli czego nie mówić i o co nie pytać po wizycie u fryzjera.

Obcięłam włosy. Normalnie całkiem szybko przeszłabym nad tym do porządku dziennego, gdyż krótkie włosy to raczej standard w moim życiu, a fakt że przez ostatnie dwa lata dało się z nich pleść warkocze był dla mnie sporym zaskoczeniem. No więc krótka fryzura - nic nadzwyczajnego, wystarczy w paru miejscach zmienić profilowe i chwilę ponapawać się faktem, że od 2013 nie wyglądało się tak dobrze. Ale nie, sorry Karo, nie może być za łatwo. Trzeba jeszcze w tej fryzurze pokazać się ludziom. Tym którzy mówią strasznie dziwne rzeczy też. Zapraszam więc na subiektywny wybór pytań i twierdzeń których wolałabym nie usłyszeć. A słyszałam.

Ścięłaś włosy?
Nie, wypadły mi. Brawo Sherlocku!

Po co ścięłaś włosy?
Bo przegrałam zakład. Bo przecież zniszczone końcówki i własna fanaberia to nie są wystarczające powody.


Nie szkoda ci było?
Ej, heloł, to włosy, nie nerka. Mają to do siebie, że odrastają.

Ładniej ci było w długich.
Możliwe, chociaż osobiście uważam że wcale nie. Tylko przez moment zastanów się co chcesz osiągnąć mówiąc takie słowa? To już naprawdę wolę żyć w moim bąbelku bezpieczeństwa, w którym ludzie mówią sobie tylko miłe rzeczy.

Dziewczyny powinny mieć długie włosy.
Matko Buzka, litości! Małej feministce we mnie opadają rączki. No bo kurde. Dziewczyny powinny mieć takie włosy jakie chcą. Tak samo jak ubrania, hobby i zawody. Co więcej, chłopaki też powinni. Ewentualnie tobie z jakiś powodów mogą nie podobać się dziewczyny z krótkimi włosami, ale wtedy przeczytaj jeszcze raz poprzedni punkt.

2 komentarze :

  1. Wiele z tych pytań sama słyszałam po ścięciu włosów. Moje ulubione "nie szkoda ci było?" Uwagi o dziewczynach z długimi włosami nie słyszałam i serio nie chcę przyjąć do wiadomości, że istnieją jeszcze ludzie, którzy myślą w ten sposób :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieją. Młodzi, wykształceni, z wielkich ośrodków miejskich. Bardzo serdecznie pozdrawiam mojego kolegę ze studiów.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka